Univerzita Palackého hledá podnikavé hlavy, již poosmé pomůže začínajícím podnikatelům s rozjezdem firmy

Středa 1. únor 2017, 9:40 – Text: OK

Olomouc (1. února 2017) – Nové kontakty, zkušenosti, zpětnou vazbu od mentorů, 80 tisíc korun do startu podnikání a potenciál získání investice. K tomu kancelář na rok zdarma. To vše si pro vítěze již osmého ročníku soutěže Podnikavá Hlava připravil Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci.

Soutěž právě odstartovala a přihlásit své originální nápady do ní mohou jak úplní začátečníci, tak i zkušení podnikatelé. Stačí, když se zájemci do 30. dubna zaregistrují na webových stránkách www.podnikavahlava.cz a sepíšou svůj podnikatelský záměr.

Pro ty, kteří mají nápad k podnikání, ale nemají zatím žádné zkušenosti, jsme v Olomouci připravili dva přípravné workshopy. Březnový se zaměří na tvorbu podnikatelského plánu, dubnový na průzkum trhu a financování firmy,“ uvedl Jiří Herinek, ředitel Vědeckotechnického parku. „Letos soutěž pořádáme poosmé, a proto jsme se rozhodli zvýšit finanční odměny. Vítěz si odnese 80 tisíc korun, soutěžící na druhém místě 18 a na místě třetím 8 tisíc korun. Chceme tak motivovat mladé podnikatele k přihlašování opravdu kvalitních nápadů. Pro zpracování co nejlepšího soutěžního příspěvku budou mít soutěžící k dispozici také odborné mentory,“ dodal.

Porady s odborníky v průběhu soutěže pozitivně hodnotí také loňský vítěz Tomáš Bednář, který pomáhá jazykovým lektorům na volné noze. „Soutěž mi dala možnost konzultací s výborným mentorem, který mě pokaždé inspiroval nebo dal brouka do hlavy, co vše by se ještě mělo udělat nebo zjednodušit, aby byl produkt kvalitní a konkurenceschopný na trhu,“ popsal svou zkušenost.

Soutěž Podnikavá hlava probíhá pod záštitou Olomouckého kraje a za finanční podpory generálního partnera České spořitelny – poskytovatele služby Erste Corporate Banking.

Soutěž podporujeme dlouhodobě nejen proto, že se každým rokem objevuje spousta nových a velmi zajímavých obchodních nápadů, ale rovněž z důvodu skvělé práce Vědeckotechnického parku v Olomouci, který soutěž organizuje. Každý účastník má možnost si svůj nápad obhájit před odborníky a zjistit, kde jsou jeho největší příležitosti a hrozby, a vypilovat svůj záměr, aby měl co největší šance na trhu uspět. Zároveň organizátor soutěže poskytuje vysoce kvalitní zázemí pro inkubaci podnikatelských záměrů, vítězové tedy získají maximální podporu,“ uvedla Judita Naňková z České spořitelny – poskytovatele služby Erste Corporate Banking.

Podnikavá hlava je nepostradatelnou soutěží pro podporu mladých podnikatelů v našem regionu. Proto jsem ji i letos udělil záštitu a těším se, že i v tomto roce se přihlásí mnoho tvůrců zajímavých podnikatelských nápadů,“ uvedl náměstek hejtmana Olomouckého kraje Pavel Šoltys.

Soutěžní klání potrvá do 1. června, kdy pořadatel slavnostně vyhlásí vítěze. Soutěžit se bude i ve speciální kategorii Podnikatel v sukni. Tři vybraní finalisté budou mít v listopadu



možnost prezentovat své nápady před stovkami účastníků olomoucké konference o podnikání UP Business Camp.

Podrobné informace o soutěži naleznete na webu www.podnikavahlava.cz nebo Facebooku Soutěž Podnikavá hlava.

 

Kontaktní osoba:

Dana Jurková | marketing manager
Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci
E: soutez@vtpup.cz | T: 585 631 420 | M: 731 642 938
www.vtpup.cz

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)