Odstávka WebKreditu a MobilKreditu / Planned downtime of WebKredit and MobilKredit

pondělí 14. leden 2019, 7:37 – Text: Jaroslav Vrba, MSc

Vážení strávníci,

v pátek 18. 1. 2019 mezi 14:00 a 16:00 dojde k plánované odstávce objednávkového systému WebKredit a MobilKredit menzy UP (webové stránky a mobilní aplikace) a nebude možné objednávat on-line. Po opětovném spuštění se budou strávníci z řad studentů a zaměstnanců přihlašovat se stejnými údaji (uživatelské jméno a heslo) jako do Portálu UP.

Objednávání na prezentačních místech (v chodbách menz), stejně jako výdeje obědů a prodeje se odstávka nedotkne.

----

Dear diners,

a planned temporary shutdown of meal ordering systems WebKredit and MobilKredit (web pages and mobile app) will happen on Friday, January 18 from 2 PM to 4 PM - that means that it will not be possible to order meals on-line. When the system is on again, the diners will log into the system with the same user credentials (user name and password) as they use to log into the Portal UP.

The ordering process at presentation points (in canteen hallways) as well as the lunch outlet is not affected by the shutdown.