Docent/-ka geoinformatiky se zaměřením na humánní geografii (akademická pozice)

Pondělí 3. červen 2019, 16:53

Děkan Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení, hledá vhodné kandidáty a kandidátky na obsazení akademické pozice

Docent geoinformatiky se zaměřením na humánní geografii

Pracoviště: katedra geoinformatiky (Informace o katedře)
Počet pozic: 1
Úvazek: 1,0
Předpokládaný nástup: 1. 9. 2019

Požadavky:

  • úspěšně ukončené habilitační řízení v oboru;
  • publikační činnost v oboru prokazatelná na WoS;
  • prokazatelné výsledky v oborovém výzkumu (projekty, posudky);
  • aktivní účast v řídících orgánech odborných společností;
  • dlouhodobá výzkumná spolupráce se zahraničím;
  • zkušenosti s pedagogickou prací (výuka, obhájené kvalifikační práce);
  • představení osobního odborného růstu na dané pozici (proběhne při osobním pohovoru);
  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce na úrovni obsazované pozice.

 

Další požadavky na uchazeče:

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pozici ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem, seznamem publikační činnosti, scanem dokladů o dosaženém vzdělání zasílejte na e-mailovou adresu dagmar.petrzelova@upol.cz.

Uzávěrka přihlášek je stanovena na 4. 7. 2019.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)