Univerzita poprvé obohatí Vánoce na Floře

Výstaviště nabízí vánoční program.
Foto: Výstaviště Flora
Pátek 14. prosinec 2018, 11:00 – Text: (red)

Od dnešního dne až do středy se na olomouckém výstavišti konají tradiční Vánoce na Floře. Již 38. ročník akce se ponese v duchu vánoční vesničky s kulturním programem. Návštěvníky čeká show s čerty z Rakouska, koncerty pro malé i velké, živý betlém i bohatý výběr dekorací a dárků. Vůbec poprvé bude na akci zastoupena i Univerzita Palackého. V pavilonu A najdou návštěvníci prodejní stánek univerzitního obchodu UPoint, oddechovou zónu v režii iniciativy Zaparkuj či výtvarné workshopy.

„Naše oddělení komunikace si spolu s univerzitní iniciativou Zaparkuj pro děti připravilo odpočinkovou a hrací zónu na galerii pavilonu A, kde nebude chybět ani rukodělná dílna pod vedením našich studentů ze spolku Chaoscompany nebo půjčovna deskových her,“ uvedl Ondřej Martínek, který koordinuje univerzitní program. Stánek UPointu pak nabídne i široké veřejnosti možnost pořídit si netradiční dárky z univerzitní produkce.

Návštěvníci trhů mají možnost nejen se inspirovat a nakoupit vánoční dárky, dát si vánoční punč či něco dobrého a zpříjemnit si den vystoupením nebo koncertem, ale mohou využít i umění karikaturisty nebo tematického fotokoutku. Vánoce Flora v pavilonu A zpříjemní dobu adventní ve dnech 14. až 19. prosince. Vstup je zdarma.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)