Načrtněte svou budoucnost online. Konference UP Business Camp proběhne poprvé v historii virtuálně

Čtvrtek 29. říjen 2020, 8:42 – Text: OK

Olomouc (27. října 2020) – Načrtni svou budoucnost.“ S tímto heslem se 21. listopadu uskuteční 8. ročník tradiční konference UP Business Camp. S ohledem na aktuální situaci i vládní opatření proti šíření pandemie covidu-19 proběhne celá akce poprvé v historii online. Na konferenci, kterou pořádá Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci (UP), si mohou zájemci do konce října zakoupit zvýhodněné vstupenky.

Zvýhodněné vstupné vyjde přihlášené účastníky do konce října na 250 Kč. Studenti všech vysokých a středních škol v ČR a zaměstnanci Univerzity Palackého pak zaplatí 150 Kč. Vstupenky lze zakoupit zde.

Pestrá paleta řečníků

Nabitý program konference slibuje zajímavé přednášky plné inspirace a příběhů. Mezi řečníky je například Lukáš Drlík, který stojí za voňavým fenoménem Levandulového statku, nebo Jakub Gemrot z Charles Games, s. r. o., vývojář a programátor herního projektu Attentát 1942, který byl nominován na Oskara počítačových her na festivalu IGF v San Franciscu.

Prohovoří také Dita Palaščáková, fundraiserka Nadačního fondu UP, konzultantka, koučka a lektorka v oblasti osobního růstu, která vede jedinečnou kampaň na podporu mladých talentovaných vědců, nebo Jan Sláma, jenž založil FaceUP, online mezinárodní linku důvěry pro školáky i zaměstnance.

Účastníci se mohou těšit také na Martina Očka (Podnikni to!), který se zabývá marketingem, brandingem či logistikou na mezinárodní úrovni, produkuje edukační videa, optimalizuje výrobní procesy a působí jako kurzový manažer. A v neposlední řadě se představí též dvojice Michal Ďuriník a František Špás, jež založila kombuchovar Loklok na výrobu fermentovaného nápoje, který se prodává nejen v barech, ale i v lékárnách.

V programu konference nebude chybět ani panelová diskuze, která poskytne účastníkům konference sondu do světa investic a jejich získávání. Debaty se zúčastní Tomáš Zapletal, zakladatel oline cestovatelského deníku worldee.com, Jakub Domitra, který přes platformu Busyman pomáhá propojit zajímavé podnikatelské záměry s potenciálními investory, nebo Jaroslav Trojan, jenž se v rámci svého projektu Nation 1 VC zaměřuje na podporou podnikatelů se zajímavým nápadem a startupovými investicemi.

Souboj startupů

Stejně jako v minulých ročnících proběhne i na letošní konferenci soutěž Souboj startupů, která si klade za cíl podpořit začínající podnikatele cenami za více než 100 000 Kč. Účastníci se mohou těšit i na pomoc se zviditelněním jejich projektu a cennou zpětnou vazbu z řad expertů sedících v hodnoticí komisi. Soutěž je pořádána ve spolupráci se Startup klubem a agenturou CzechInvest.

Na účastníky soutěžního klání čeká v rámci konference online školení na prezentační dovednosti, kde své vystoupení s odborným lektorem vypilují k dokonalosti a připraví se na odpolední dvouminutový výstup. Všichni soutěžící se mohou zdarma účastnit i zbývajícího programu konference. Registrace do soutěže probíhá na webu www.startupklub.cz.

Konferenci UP Business Camp pořádá pod záštitou Olomouckého kraje Vědeckotechnický park UP. Generálním partnerem je Komerční banka.

 

Kontaktní osoba:
Martina Novotná | PR manažerka
Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci |
E: martina.novotna@upol.cz | M: 739 249 010 | T: 585 631 420

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)