Procesní specifika řešení spotřebitelských sporů

27. leden – 28. leden 2022

Konference

Právnická fakulta UP v Olomouci pořádá mezinárodní konferenci Procesní specifika řešení spotřebitelských sporů. Konference se koná v rámci výzkumu členů katedry soukromého práva a civilního procesu Doc. JUDr. Milana Hulmáka, Ph.D., JUDr. Kláry Hamuľákové, Ph.D. a JUDr. Jany Petrov Křiváčkové, Ph.D. za podpory Grantové agentury ČR.

Cílem konference je dát prostor pro diskusi odborné veřejnosti týkající se ochrany spotřebitele v soudních a jiných řízeních v České republice i v zahraničí. První den konference bude věnován především národním zprávám o právní úpravě této oblasti ve vybraných evropských zemích. Druhý den se konference zaměří na českou právní úpravu de lege lata i de lege ferenda a aktuální dění na poli EU. 

Konference proběhne hybridní formou. Online je možné se konference zúčastnit na níže uvedených odkazech skrze Zoom.

27. 1. 2022

https://cesnet.zoom.us/j/98193516566?pwd=RXZHVFdsWjdzNzk1OTZtSDVSa05kQT09

Meeting ID: 981 9351 6566
Passcode: 27pf01

28. 1. 2022

https://cesnet.zoom.us/j/95271720655?pwd=YmtzUlVmbEg5UjluRTJNVUJndXdjQT09

Meeting ID: 952 7172 0655
Passcode: 28pf01

Pořádá

Právnická fakulta UP

Místo

Právnická fakulta UP a online - hybridní forma
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)