Proč psát do šuplíku? Přihlaste se do Literární soutěže pro studenty UP!

Tuesday 31 January 2017, 11:08

Píšete rádi? Nehnete se bez bločku plného poznámek a spisovatelských nápadů? Zatím jste se ale neodhodlali dát svůj text někomu k posouzení? Pak je ten správný čas zkusit štěstí v soutěži pro spisovatele!

Rektor UP Jaroslav Miller vyhlásil 23. ročník Literární soutěže pro studenty olomoucké univerzity. Vaše texty čekáme do 31. března 2017 na adrese:

Oddělení komunikace UP
Mgr. Lenka Peřinová
Biskupské náměstí 1, 771 11 Olomouc     

Obálku označte heslem “Literární soutěž”.

Podmínky:

Autorský text o rozsahu:
- poezie (max. 3 básně);
- povídka (text do 10 stran).

Každý text zašlete ve třech kopiích, na nichž bude uvedeno jméno, datum narození, email a telefonní číslo autora; včetně fakulty, ročníku a studovaného oboru soutěžícího.

Autoři nejlepších prací získají finanční odměnu. Výsledky soutěže vyhlásí odborná komise v květnu nebo červnu 2017.
Literární soutěž Univerzity Palackého je tradiční klání, které každoročně vyhlašuje rektor univerzity. Zaslané práce hodnotí odborná porota složená z literárních vědců Katedry bohemistiky FF UP. Účastnit se mohou všichni studenti prezenčního bakalářského a magisterského studia ze všech fakult UP.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)