Asistent/asistentka v oboru matematika (úvazek 0,5)

Tuesday 15 January 2019, 11:25

Děkan Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení, hledá vhodné kandidáty a kandidátky na obsazení akademické pozice

Asistent v oboru matematika

Pracoviště: katedra matematické analýzy a aplikací matematiky (Informace o katedře a její činnosti)
Počet pozic: 2
Úvazek: 0,5
Předpokládaný nástup: 1. 3. 2019

Požadavky:

  • vzdělání získané absolvováním magisterského studijního programu v oboru Matematika nebo Aplikovaná matematika;
  • praxe minimálně 2 roky v oboru;
  • předpoklady pro pedagogickou a odbornou či vědeckou publikační činnost;
  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce na úrovni obsazované pozice.

Další požadavky na uchazeče:

  1. Akceptace „Poučení o zpracování osobních údajů uchazeče o zaměstnání“;
  2. Předpoklady pro aktivní spolupráci na rozvoji pracoviště;
  3. Bezúhonnost (dokládá se na základě vyžádání).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pozici ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem, seznamem publikační činnosti, scanem dokladů o dosaženém vzdělání zasílejte na e-mailovou adresu dagmar.petrzelova@upol.cz.

Uzávěrka přihlášek je stanovena na 16. 2. 2019.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)