Mgr. Markéta ŠUPPLEROVÁ

Avatar
Contact

585633663, 733690761

Oddělení řízení HR

Rektorát UP

Křížkovského 8

2.18

Vedoucí odd. řízení lidských zdrojů

Selected publications
Dopita M., Poláchová Vašťatková J., Šupplerová M. Changes of Aims of the Czech Compulsory School Education. Images of Intellectual Capital. 2016. (KAPITOLA V KNIZE)
ČLÁNEK
Šupplerová M. Festival vzdělávání dospělých Aeduca 2014. Ohlédnutí za 10. ročníkem a vize ročníku následujícího. Andragogika v praxi. Odborný čtvrtletník pro vzdělávání a rozvoj dospělých. 2015.
Šupplerová M. Festival vzdělávání dospělých AEDUCA 2013. Andragogika. 2013.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Dopita M., Sahatqija F. Netradiční studenti ve vysokém školství. In Šupplerová M. (Eds.) Netradiční studenti v terciárním vzdělávání. 2019.
Seitlová K., Šupplerová M. THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR EDUCATION AT PHILOSOPHICAL FACULTY, PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC, CZECH REPUBLIC. In Beseda J., Machát Z. (Eds.) Media literacy education from pupils to lifelong learning. 2014.
KONFERENCE, WORKSHOP - USPOŘÁDÁNÍ
Šupplerová M., Seitlová K., Gigalová V., Dočekal V., Karger T. Festival vzdělávání dospělých AEDUCA 2014. 2014.
Šupplerová M., Poslt J., Seitlová K., Karger T. Festival vzdělávání dospělých AEDUCA 2013. 2013.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)