Výsledky Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu UP

Pondělí 12. prosinec 2016, 15:03 – Text: red

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci schválil 36 projektů podaných do Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP).

Soutěž FRUP byla vyhlášena dne 26. září 2016 a zájemci mohli své projekty podávat v rámci jednoho prioritního okruhu s názvem: Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů. Hlavním přínosem a zaměřením této soutěže byla podpora projektů zaměřených na inovaci předmětů a rozvoj stávajících laboratoří ateliérů a výukových pracovišť formou nákupu laboratorního vybavení, technických pomůcek, SW a knih spojených s výukou a přípravu výukových materiálů.
Minimální výše jednoho projektu byla stanovena na 50 tisíc korun.

Do soutěže se přihlásilo celkem 57 projektových záměrů v celkové požadované částce 10 443 627,00 korun.
Pro 36 projektů schválených v rámci soutěže FRUP pak dotace dosáhla výše 6 122 400,00 korun.  
Úspěšným předkladatelům gratulujeme.

Soutěž se řídí pravidly stanovenými směrnicí rektora č. B3-13/5-SR: Zásady soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP).

Schválené projekty

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)