Nabídka pracovní pozice UP: pracovník/pracovnice uživatelské podpory – Copywriter, Digital Evangelist

Úterý 26. listopad 2019, 15:38

Centrum výpočetní techniky Univerzity Palackého v Olomouci přijme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na pozici pracovník/pracovnice uživatelské podpory – Copywriter, Digital Evangelist.

Požadujeme:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • Zájem aktivně tvořit a rozvíjet oblast Social marketingu
  • Kreativitu a aktivní přístup
  • Profesionální přístup k tvorbě obsahu (doručení v termínu)
  • Aktivní zájem o problematiku IT
  • Písemný a ústní projev na vysoké úrovni, lektorské dovednosti
  • Komunikační schopnosti, schopnost práce s moderními komunikačními kanály
  • Schopnost práce s multimédii (foto, video)
  • Ochotu k sebevzdělávání a profesnímu růstu
  • Schopnost týmové práce
  • Aktivní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní instituce a zaměstnanecké benefity
  • Příjemný kolektiv, dobré pracovní prostředí v centru Olomouce
  • Motivující pracovní podmínky
  • Možnost práce na částečný úvazek
  • Vhodné pro absolventy

Nástup po dohodě.

Strukturovaný profesní životopis s přehledem dosavadní praxe zasílejte elektronicky na emailovou adresu: david.skoupil@upol.cz.

Bližší informace podá:   RNDr. David Skoupil, ředitel Centra výpočetní techniky UP, tel. 585 631 703, email: david.skoupil@upol.cz

Poučení o zpracování osobních údajů

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)