Nabídka pracovní pozice UP: ekonom/ekonomka vydavatelství

Pátek 29. listopad 2019, 12:50 – Text: MK

Vydavatelství Univerzity Palackého v Olomouci přijme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na pozici ekonom / ekonomka vydavatelství.

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Znalost účetních pravidel pro oblast výroby a prodeje služeb (vydavatelství, grafické studio, tiskárna)
  • Praxe v oboru alespoň 2 roky
  • Znalost informačního systému SAP výhodou  
  • Dobrou uživatelskou znalost MS Office  
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Samostatnost, zodpovědný přístup, pracovitost
  • Aktivní znalost anglického jazyka výhodou
  • Znalost prostředí vysoké školy výhodou
  • Občanskou a morální bezúhonnost

Náplň práce:

  • Kompletní zpravování účetních dokladů vydavatelských a polygrafických zakázek
  • Evidence investičního a drobného hmotného majetku
  • Řízení skladu polygrafické výroby
  • Příprava podkladů pro dotační a grantová řízení

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní instituce a zaměstnanecké benefity
  • Příjemný kolektiv, dobré pracovní prostředí v centru Olomouce
  • Motivující pracovní podmínky

Nástup po dohodě.

Strukturovaný profesní životopis s přehledem dosavadní praxe zasílejte elektronicky do 20.12.2019 na emailovou adresu: milena.kysucanova@upol.cz.

Bližší informace podá: Ing. Aleš Prstek, ředitel vydavatelství UP, tel.: 585 631 704, email: ales.prstek@upol.cz.

Poučení o zpracování osobních údajů

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)