Rektorát Univerzity Palackého v Olomouci přijme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na pozici administrativně-ekonomický pracovník Zahraničního oddělení Rektorátu UP.
Náplň práce:
- zajištění organizačně-technického zázemí ZO RUP (zpracování měsíční docházky; kancelářské potřeby; objednávky; organizační zajištění služebních cest, schůzek a jednání vedoucího ZO RUP)
- sledování čerpání finančních prostředků v rámci aktivit a programů koordinovaných ZO RUP
- likvidace faktur a platebních příkazů ZO RUP
- ontrola a zpracování refundací cestovních příkazů fakult financovaných ZO RUP
- evidence inventáře ZO RUP
Požadavky na vzdělání a kvalifikaci:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru
- základní znalost programu SAP výhodou
- anglický jazyk na úrovni B1
Nabízíme:
- samostatnou práci v mezinárodním prostředí s univerzitním zázemím
- mzdu v odpovídající třídě s osobním ohodnocením
- zaměstnanecké výhody (stravenky, dovolená navíc)
Úvazek:
20 hodin/týden formou dohody o pracovní činnosti, po zapracování možnost převedení na hlavní pracovní poměr (plný úvazek).
Předpokládaný nástup: po dohodě, možný ihned
Písemné nabídky (lze zaslat i e-mailem na dalibor.mikulas@upol.cz) se strukturovaným životopisem v českém jazyce a motivačním dopisem zasílejte do 30. 11. 2018 na adresu: Rektorát Univerzity Palackého v Olomouci, personální oddělení, Křížkovského 8, 771 47 Olomouc. Obálku označte "Výběr zaměstnance – administrativně – ekonomický pracovník Zahraničního oddělení RUP"