Výběrové řízení FF UP: : Interní pracovník odborného týmu projektu OPVVV DSP Technologie pro umění – ARTECH

Úterý 6. březen 2018, 10:32 – Text: DA

Katedra dějin umění

Pracovní zařazení: Interní pracovník odborného týmu projektu OPVVV DSP

Technologie pro umění – ARTECH

Obor: Dějiny umění

úvazek: 0,4; počet volných míst: 1

termín nástupu: 1. dubna 2018

Kvalifikační požadavky: úspěšně ukončené vzdělání Ph.D. v oboru dějiny umění; praxe v oboru dějin umění; pedagogická aktivita na VŠ humanitního
nebo uměleckého směru výhodou; zkušenosti s vydáváním neperiodických publikací (ediční činnost) výhodou; uživatelská znalost programů pro digitální zpracování textů včetně obrazových a grafických příloh; schopnost zapojit se
do konsolidovaného pracovního týmu; časová flexibilita; dobré komunikační schopnosti; profesionální vystupování; schopnost prezentace výsledků práce na veřejnosti.

Přihlášky do výběrového řízení doložené strukturovaným životopisem, doklady o dosaženém vzdělávání, přehledem dosavadní publikační
a editorské činnosti a motivačním dopisem v rozsahu max. 1 normostrana přijímá Personální oddělení Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci Křížkovského 10, Olomouc, 771 80 nebo zasílejte na email: personalni.ff@upol.cz, a to nejpozději do 20. března 2018.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)