Nové benefity pro zaměstnance UP

Středa 25. listopad 2020, 10:12 – Text: DA

I během pandemie covid-19 pečujeme o naše zaměstnance a navazujeme nová partnerství při poskytování zvýhodněných služeb.

  • Institut zdravotně-sociálních služeb, z.ú. poskytuje službu Náš Slunovrat, která pomáhá dětem a vnoučatům lépe se postarat o své rodiče nebo prarodiče, kteří chtějí nadále žít bez obav ve svém přirozeném domácím prostředí navzdory věku nebo zdravotnímu stavu. Partner nabízí pro zaměstnance UP 15% slevu na balíčky Comfort a Premium. Více o programu a slevový kód naleznete v přiloženém letáku.
  • Raiffeisenbank a.s. nabízí nově balíček výhodných bankovních služeb pro zaměstnance UP, mj. Chytrý účet s vedením zdarma nebo Aktivní účet za symbolických 19 Kč měsíčně s neomezenými výběry hotovosti z bankomatů všech bank po celém světě.  Spolu s Chytrým účtem si zároveň můžete založit stavební spoření zdarma a získat prémii 2000 Kč. Od 1. 9. 2020 až do odvolání můžete půl roku spořit výhodně s úrokovou sazbou 3 % P.A. Více o nabídce naleznete v informačním letáku.
  • Společnost Philips nabízí pro zaměstnance UP slevu 25 % na nákup produktů z kategorií Osobní péče, Výrobky pro domácnost Péče o matku a dítě v online obchodě společnosti. Pro uplatnění slevy použijte voucher.  
  • Společnost NejPřipojení.cz nabízí zaměstnancům UP digitální televizi se slevou až 25 %.
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)