Jak lovit do sítí aneb Facebook a Instagram v marketingu univerzity

2. říjen 2018, 16:00 – 18:00

DigiUP 2 - druhá přednáška z cyklu o digitálním marketingu

Přednáškou vás provede Ondřej Martínek, který se dal před devíti lety do služeb oddělení komunikace Univerzity Palackého. Dnes zastává funkci specialisty komunikace a event managera, kde dohlíží na marketing univerzity. Mezi jeho "srdeční projekty", jak sám říká, patří mj. Olomoucký majáles, iniciativa Zaparkuj, bedekr KudyKam - průvodce prváka, UPoint nebo kampaň Daruj krev s UP. Organizačně stojí i za Nocí vědců, Nocí venku, Street Art Festivalem nebo akcí pro prváky MEET UP. Mimo to se stará o sociální sítě a komunikační kampaně univerzity či o spolupráci se studentskými organizacemi. V minulosti zakládal časopis Helena v krabici, staral se o produkci S Klubu, Patnáctky či Letního kina Olomouc.

Během přednášky se s vámi Ondřej podělí o své zkušenosti se správou Facebooku a Instagramu a jejich marketingovým významem nejen pro univerzitu, ale i pro neziskový sektor či projekty studentů. Na praktických ukázkách se dozvíte, jak (ne)komunikovat v těchto sítích, jak postavit dobrý obsah a kvalitní kampaň, jakých chyb se vyvarovat nebo proč univerzita nemá Snapchat a Twitter.

Plakát ke stažení

FB událost

Pořádá

Studentské kariérní a poradenské centrum UP

Místo

Pevnost poznání - Laudonův sál

Přílohy