Výsledky Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu UP

Monday 12 December 2016, 15:03 – Text: red

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci schválil 36 projektů podaných do Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP).

Soutěž FRUP byla vyhlášena dne 26. září 2016 a zájemci mohli své projekty podávat v rámci jednoho prioritního okruhu s názvem: Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů. Hlavním přínosem a zaměřením této soutěže byla podpora projektů zaměřených na inovaci předmětů a rozvoj stávajících laboratoří ateliérů a výukových pracovišť formou nákupu laboratorního vybavení, technických pomůcek, SW a knih spojených s výukou a přípravu výukových materiálů.
Minimální výše jednoho projektu byla stanovena na 50 tisíc korun.

Do soutěže se přihlásilo celkem 57 projektových záměrů v celkové požadované částce 10 443 627,00 korun.
Pro 36 projektů schválených v rámci soutěže FRUP pak dotace dosáhla výše 6 122 400,00 korun.  
Úspěšným předkladatelům gratulujeme.

Soutěž se řídí pravidly stanovenými směrnicí rektora č. B3-13/5-SR: Zásady soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP).

Schválené projekty

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)