Výběrové řízení na pracovní pozici Právník fakulty

Wednesday 21 February 2018, 8:30 – Text: -tk-

Lékařská fakulta Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení pro Děkanát LF UP na obsazení pracovní pozice s pracovním úvazkem 1,00/40 hod. týdně:

Právník fakulty

Náplň práce:

  • Příprava a připomínkování smluv
  • Právní podpora a poradenství v záležitostech, které se vztahují k činnosti fakulty
  • Spolupráce na přípravě vnitřních předpisů a norem fakulty

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání (magisterské) v oboru právo
  • Znalost právního prostředí veřejných vysokých škol výhodou
  • Samostatný, odpovědný a pečlivý přístup ke svěřeným úkolům
  • Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • Trestní bezúhonnost
  • Znalost práce na PC (MS Word, Excel,..)
  • Zkušenosti s obdobnou pozicí výhodou

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek
  • Zázemí stabilní instituce
  • Zaměstnanecké benefity
  • Adekvátní mzdové podmínky

Termín pro podání přihlášek: do 15. 3. 2018

Předpokládaný nástup: dohodou

Písemnou přihlášku, doloženou strukturovaným životopisem a přehledem dosavadní praxe včetně kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete nejpozději do 15. 3. 2018 na personální oddělení LF UP, Hněvotínská 3, 779 00 Olomouc - Nová Ulice, nebo na e-mail: magdalena.svozilova@upol.cz

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)