Výběrové řízení FZV UP: odborný asistent bez vědecké hodnosti

Thursday 21 March 2019, 8:32 – Text: VZ

Děkan Fakulty zdravotnických věd Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení míst akademických pracovníků s termínem nástupu od  01. 06. 2019:

Odborný asistent bez vědecké hodnosti Ústavu pro studium odborných předmětů a praktických dovedností

Počet obsazovaných míst: 1

Výše úvazku: 1,0 tj. 40 hodin týdně

Požadavky:

  • VŠ vzdělání v oboru se zaměřením na výuku anatomie a fyziologie pro zdravotnické nelékařské obory nebo v blízce příbuzném oboru
  • alespoň zahájení studia doktorského studijního programu
  • praxe v oboru minimálně 3 roky
  • osobnostní a profesionální předpoklady pro pedagogickou a tvůrčí činnost
  • znalost anglického jazyka
  • zdravotní způsobilost
  •  bezúhonnost

K vlastnoručně podepsané přihlášce do výběrového řízení doložte:     

  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání
  • strukturovaný životopis s podrobným časovým přehledem dosavadních zaměstnání a pracovních aktivit.

Termín podávání přihlášek je do 22. 4. 2019. Přihlášky podejte prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo osobně  na adresu: Fakulta zdravotnických věd UP v Olomouci, děkanát - personální a mzdový referát, Hněvotínská 3, 775 15 Olomouc. Obálku označte „Výběrové řízení FZV“.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)