Výběrové řízení FF UP: : Interní pracovník odborného týmu projektu OPVVV DSP Technologie pro umění – ARTECH

Tuesday 6 March 2018, 10:32 – Text: DA

Katedra dějin umění

Pracovní zařazení: Interní pracovník odborného týmu projektu OPVVV DSP

Technologie pro umění – ARTECH

Obor: Dějiny umění

úvazek: 0,4; počet volných míst: 1

termín nástupu: 1. dubna 2018

Kvalifikační požadavky: úspěšně ukončené vzdělání Ph.D. v oboru dějiny umění; praxe v oboru dějin umění; pedagogická aktivita na VŠ humanitního
nebo uměleckého směru výhodou; zkušenosti s vydáváním neperiodických publikací (ediční činnost) výhodou; uživatelská znalost programů pro digitální zpracování textů včetně obrazových a grafických příloh; schopnost zapojit se
do konsolidovaného pracovního týmu; časová flexibilita; dobré komunikační schopnosti; profesionální vystupování; schopnost prezentace výsledků práce na veřejnosti.

Přihlášky do výběrového řízení doložené strukturovaným životopisem, doklady o dosaženém vzdělávání, přehledem dosavadní publikační
a editorské činnosti a motivačním dopisem v rozsahu max. 1 normostrana přijímá Personální oddělení Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci Křížkovského 10, Olomouc, 771 80 nebo zasílejte na email: personalni.ff@upol.cz, a to nejpozději do 20. března 2018.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)