Knihovnice/knihovník výpůjčního oddělení

Thursday 21 June 2018, 14:45 – Text: kup

Knihovna Univerzity Palackého v Olomouci přijme pracovnici/pracovníka na tuto pozici

Náplň práce:

  • knihovní provoz výpůjčního oddělení, práce v knihovním systému ARL Cosmotron
  • výpůjční, referenční, informační služby, orientace v EIZ, školení základů informační gramotnosti pro uživatele
  • práce spojené s ochranou, revizemi, údržbou a vyřazováním knihovního fondu, při inventarizaci majetku

Požadujeme:

  • SŠ, VOŠ nebo VŠ (SŠ, VOŠ, VŠ knihovnického nebo informatického směru výhodou)
  • komunikační a organizační schopnosti
  • vyšší počítačovou gramotnost
  • znalost AJ je výhodou
  • pozitivní vztah k práci s lidmi
  • schopnost samostatné a týmové práce, pečlivost, systematičnost
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr 1,0 na úseku služeb
  • možnost prohlubování odborných znalostí a dovedností
  • podporu účasti v Erasmu+ pro zaměstnance UP
  • benefity pro zaměstnance UP (28 dnů dovolené, stravování v menze atd.)
  • jistota seriózního zaměstnavatele a dlouhodobá pracovní perspektiva

Předpokládaný nástup: 09/2018

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte pouze elektronickou poštou, a sice nejpozději do 31. 7. 2018 na e-mailovou adresu: helena.sedlackova@upol.cz.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)