Kariérní den

2. květen 2023, 12:00–16:00

Přednášky a worshopy

Přijďte si užít den s Kariérním centrem UP.

Program:

12.00 – 13.30
Jak uspět při vstupu do praxe – workshop

Workshop na téma „Hack the job interview“ – praktické rady, jak se připravit na pohovor, co čekat a nečekat za otázky, ale i o tom, jak vyladit životopis. Akce je orientovaná na praktické postřehy lektora z praxe ze společnosti Kyndryl.

13.30 – 14.30
Seznamte se s inspirativním podnikatelským příběhem Jiřího Holuba

Seznamte se se inspirativní cestou v podnikání a osobním příběhem spoluzakladatele Sirupárny. Poslechněte si příběh o rodinných receptech, propojený s druhou podnikatelskou story vedoucí až k přírodnímu koupališti Poděbrady.

14.30 – 16.00
Smysl v práci – workshop

Život je příliš krátký na to, abychom ho trávili v prostředí, které s námi neladí. S lidmi, kteří si nás neváží. Nebo činnostmi, které nám berou energii. Které faktory nejvíce ovlivňují spokojenost v životě i v práci? Jak se to liší generačně? O tom všem se více dozvíte od lektorky Dity Palaščákové. S ní se podíváte na to, jak si zvědomit vlastní cestu, poznat, co dává smysl nám a co chcete rozvíjet.

12.00 – 16.00
Po celou dobu trvání kariérního dne bude Kariérní centrum Univerzity Palackého v Olomouci nabízet kariérní poradenství i kontrolu CV. Není potřeba se registrovat.

Událost na Facebooku

Pořádá

Kariérní centrum UP

Místo

prostory Kariérního centra UP, Křížkovského 8
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)