Ekonomické myšlení

15. květen 2023, 9:00–17:00

Kurz pro veřejnost

Cyrilometodějská teologická fakulta UP zve na kurz Ekonomické myšlení lektora Ing. Romana Češky. Uskuteční se ve dvou setkáních, a to 15. a 22. května 2023 od 9 do 17 hodin v Aule Cyrilometodějské teologické fakulty UP v Univerzitní ulici. Kurz je určen široké veřejnosti se zájmem o problematiku ekonomického myšlení. 

Roman Češka, ekonom, investiční poradce a ekonomický analytik, vyučující na Univerzitě Karlově v Praze. Posluchačům vysvětlí principy účetnictví, obsah a použití hlavních ekonomických kategorií, se kterými pracují základní účetní výkazy. Objasní některé ekonomické transakce a procesy, ekonomické zhodnocení zdrojů a kategorie majetku z účetního a ekonomického hlediska. Ukáže, jak se sledují výnosy, náklady, příjmy a výdaje, jak se řídí cash-flow a jak se hodnotí výnosnost, návratnost, produktivita. 

Ing. Roman Češka je věřící ekonom, manažer a podnikatel, ekonomický a investiční poradce a kouč, pracoval jako náměstek ministra, předseda výkonného výboru Fondu národního majetku, poslanec a ekonom pražského arcibiskupství.

přihláška: https://czv-up.upol.cz/cs/registration/2893/detail/terms
cena: 600 Kč (celkem za obě setkání)

Pořádá

Cyrilometodějská teologická fakulta UP

Místo

Cyrilometodějská teologická fakulta UP, Univerzitní 22, aula
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)